Wiem, co podpisuję! Nie daj się oszukać.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
23 kwietnia 2018

Nowy telefon, dodatkowe „darmowe” minuty czy tańsze połączenie z Internetem. Operatorzy telekomunikacyjni przystępują do ofensywy i próbują namówić nas na dodatkowe, czasem niepotrzebne usługi.

Biorąc pod uwagę skalę problemu i ilość interwencji dotyczących nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych zapraszamy mieszkańców gminy Dobrcz na spotkanie z przedstawicielami Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniu 22 maja 2018r. o godzinie 11.45 w Sali Widowiskowej GOK-u. 

W czasie  spotkania zostaną przekazane słuchaczom informacje na temat:

- nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych podczas zawierania umów,

- jak ustrzec się od zawarcia niechcianej przez konsumenta umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych,

- co należy niezwłocznie zrobić, jeżeli już doszło do zawarcia takiej umowy,

- jakie prawa i obowiązki posiada konsument w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,

- kosztów usług SMS Premium oraz sposobów zabezpieczenia się przed wysokim rachunkiem za te usługi.

                                                                                                                                                      

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie