Wiem, co podpisuję! Nie daj się oszukać.
Nowy telefon, dodatkowe „darmowe” minuty czy tańsze połączenie z Internetem. Operatorzy telekomunikacyjni przystępują do ofensywy i próbują namówić nas na dodatkowe, czasem niepotrzebne usługi.
Biorąc pod uwagę skalę problemu i ilość interwencji dotyczących nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych zapraszamy mieszkańców gminy Dobrcz na spotkanie z przedstawicielami Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniu 22 maja 2018r. o godzinie 11.45 w Sali Widowiskowej GOK-u.
W czasie spotkania zostaną przekazane słuchaczom informacje na temat:
- nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych podczas zawierania umów,
- jak ustrzec się od zawarcia niechcianej przez konsumenta umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
- co należy niezwłocznie zrobić, jeżeli już doszło do zawarcia takiej umowy,
- jakie prawa i obowiązki posiada konsument w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
- kosztów usług SMS Premium oraz sposobów zabezpieczenia się przed wysokim rachunkiem za te usługi.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.